Reklamní trička mají úspěch

Reklamní trička mají úspěch

Mnoho lidí je poslední dobou velmi podrážděno jakýmkoliv reklamním sdělením o kvalitách podniku nebo přímo výrobku. Otázkou je, jak správně oslovit zákazníka a nebýt svým plánem nijak dotěrný. Velmi velký a nenásilný úspěch mají předměty, které potěší a ještě mohou splnit nějaké své poslání. Častou prezentací jsou výrobky z textilií, které mají na sobě označeno logo firmy, popřípadě nějaké vtipné sdělení.
košile na triku.jpg
Pokud se pozorně podíváme kolem sebe, tak lze takto využít oblečení, potřeby pro hygienu, jako jsou ručníky, osušky, prostěradla atd. Firmy s větším počtem pracovníků tímto způsobem řeší i kompletní oblečení zaměstnanců nebo nějakou stejnou část, která identifikuje osobu, že patří do uvedeného podniku. Zároveň bude promlouvat k okolním lidem, že právě toto logo, barva nebo styl patří k určité firmě. Toto sdělení je přirozené a rozhodně nepobuřuje. Naopak odměna za nákup nebo určité splněné podmínky je vždy milá. Velmi velký úspěch pak mají na trhu reklamní trička, kde prakticky nikdo neřeší, že obsahují nějakou reklamu.
berlínská vlajka.jpg

Způsob, jak sdělení přenést na oděv je hned několik a záleží na přání zákazníka.

1.       Sítotisk – zde se barva protlačuje přes propustná místa šablony. Provádí se při menším odběru ručně, jinak strojovou výrobou. Tisk je kvalitní, odolný a jeho doporučená teplota na praní je do 40°C.

2.       Transferový tisk – již podle názvu tušíte, že se bude jednat o přenos. Daný motiv se natiskne a překryje lepidlem. Pak již stačí žehlička a ta se postará o přenos sdělení. Tento tisk je velmi vhodný pro materiál, který neumožňuje přímý potisk.

3.       Digitální tisk – je to sice dražší metoda, ale zase je vhodná k rychlé realizaci, ve fotografické kvalitě. Potisk se provádí přímo na textil speciálním inkoustem.

4.       Výšivka – zde je možnost aplikace dvěma způsoby, kterým předchází zhotovení kvalitní předlohy. Poté se motiv vyšívá přímo na produkt nebo se vytvoří samostatná výšivka loga nebo nějakého určitého sdělení a pak se teprve přišívá na textil. Výšivka se hodí na různé druhy materiálu.
výšivka na osušce.jpg

Pokud vám zrovna došly nápady, obraťte se s důvěrou na pracovníky v tomto oboru, kteří vám rádi poradí jaký motiv, produkt a další potřebné věci pro vaši spokojenost. Nechat si sestavit reklamu na míru, která přinese užitek, se rozhodně vyplatí.

 

Reklamní trička mají úspěch
Ohodnoťte příspěvek